Kızlar herkese merhaba 🥰02.01.2023 te (38+4 te) oğluşumu sağlıkla,hayırlısıyla kucağıma aldım çok şükür😍Yılbaşı gününde öyle çok gezdim,yürüdüm ki anlatamam😁 Gece yarısına kadar hiçbir şeyim yoktu.Çayımı,kahvemi içtim ayaklarımı uzattım ve yatmaya odama gittim.Gece saat 2 ye doğru kasıklarıma bir sancı girdi noluyorr dedim.2 gün öncesinde de olmuştu ama telaş yapmadım.Yatmaya çalışayım dedim baktım sancı kesilmiyor 6-7 dk da bir geliyor gidiyor.Sonra çamaşırımda bir ıslaklık hissettim değiştirdim,yine aynısı oldu.Eşimi uyandırdım kalk çabuk oğlan geliyor bu sefer diye 🤣 Eşim git annene söyle kesinse gidelim gaz sancısı olmasın diyo 🤣 Ne olur ne olmaz diye çıktık devlet hastanesinin aciline gittik.Açıklık muayenesi yapıldı 3 cm bu gece doğurursun dedi ebe😰Ben burda doğurmak istemiyorum takibim özelde oraya gideyim bari dedim rıza metni imzalatıp çıkardılar.Kendi hastaneme gittim orda da açıklık muayenesi yapıldı nst ye bağladılar.Sancılarım sıklaşmaya başlamıştı yine geldi ebe kontrole 6-7 cm olmuş dedi.Tekrar bi kontrol derken 9-10 cm hadi çatala gidiyoruz dedi.😅 Beni sardı bi korku başından beri hep korkum vardı ama rabbim yardım etti şükür 🙇♀️Çatala çıktım ebe her sancıyı hissettiğinde söyle bana dedi.Sancı geliyor dedim 1-2-3 diye saydı ıkın dedi.Yanlış hatırlamıyorsam 4-5 ıkınmada oğluşumu aldım kucağıma😍Allah razı olsun ebelerim çok iyiydi.Bir ara sancının etkisiyle çatalda bırakın beni uyuyacam demişim🤣 Saat 2.30 da girdiğim hastanede 7.30 da doğurdum.4 dikiş atıldı doğum sonrası hiçbir ağrım sızım olmadı şükür.Ağrı kesici iğne yapıldı onun etkisi geçince bile bişey hissetmedim.Rabbim bekleyen herkese sağlıklı,hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 😍😍
🐥Yiğit Tuna
⏳️7.30
⏲️3320 gr
📏53 cm