Gamarbint Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, Gebelikte hangi omega 3 markasını kullanıyorsunuz ve ne kadar sıklıkla alıyorsunuz?
sumblogg Gamarbint rengenesis max verdi doktorum 12. Haftadan sonra. İçinde sadece omega yok, çok fonksiyonlu:) günde 1 alıyorum ve doğumdan sonra 3 ay kadar da devam edeceğim gibi:)