37 haftalığım Allah izin verirse normal istiyorum eğer normal doğuma uygunsam fakat zaman yaklaştıkça korkularım çoğalmaya başladı… Normal doğum hakkında tecrübeli annelerimiz yorum yaparsa çok sevinirim şöyle şöyle yap iyi gelir vs. O an şunları yap gibi