haticenurrr 26 haftalık hamileyim başta benim değerimde sizinkine yakın çıkmıştı. Burada okuduğum çoğu kişi 2.50’nin üstüne ilaç başlandığını yazmıştı. Hatta yazmadıysa doktorunuzu değiştirin falan diye yazılar da okuyunca çok korktum. Hem kendi doktoruma hem başka bir doktora sorduk ikisi de ilaca gerek yok dedi. Tsh 2.50’nin üstünde ama bizimkiler gibi aşırı yüksek değilse bazı doktorlar doğrudan ilaç yazmadan serbest T4 değerine de bakıyor. O değer olması gerektiği gibiyse yazmıyorlar. Benimki öyleymiş o yüzden yazılmamış. Belki sizinki de öyledir.