Naneliseker
Kizlar gunde 2 litre su icmeye calisiyorum ama 1 litreyi gecince karnim aciyor sanki cok yemisim karnimda yer yok gibi hissediyorum canimi acitiyor. Birde karnim sabah semsertti tas gibi resmen. Ozellikle alt bolgem ve ortasi sertti bebek kicini veya basini dayamis olabilir mi? Ust gobegim yumusakti ve bir seyler yedikten sonra duzeldi bebegimin hareketlerinde bir sikintida yok. Bu arada 21+4 gunluk hamileyim.