Merhaba kizlar bugun 19+6 oldum son bi kac gundur kasiklarima dogru kramp sanci giriyo ozelikle aksamlari sanku bebek asag inmis gibi doktorumu aradim gel bakalim dedi kanamam leke filan yok arada beyaz akinti oluyo idrara siklikla gidiyorum kramp sanci da dayanilmicak derecede degil sizce enfeksiyonmu kapmisim veya usutmusmuyumdur