Ben hale yanımda sezeryan oldum eli cok iyi hale hanımın vanada hemen demişlerdi dikişimn güzel atıldgnı hale hanım zaten cok tercih edilen başarılı bi doktor güler yüzlü sakin sesli insana bi güven veriyor herkesin süreci farklı ben hemen toparlandm hastaneden de memnun kalmıstm şimdi ikinci gebelgm özele gidemiyorum maddi durumumdan dolayı devlette iyi bi doktor hastane araştırıyorum