Kızlarrrrr bugün iğne olalı 7 gün oldu ve bende ilk düşük yaptığım gebelikte ki gibi aynı semptomlar var göğüs uçlarımda çillenme gül gibi şeyler var gene aynısı olmuştu kasıklarımda hafif hafif gelen ağrı ve sürekli yatma bitkinlik hissi yüzümde bir anda göz çevrelerimde çökme adetim biteli 13 gün oldu test yapsam erkenmi heyecanlıyım yanlış sonuç alırmıyım sizce