edanur44 yeni doğum yaptım. 38+3 te yaptım ilk oglum 3.100 dpgmustu bu 2.750 dogdu sukur sagligi yerinde . ufak olacak diye tedirgin olmuştum ama sağlığı yerinde olsun . 2.560 a düştü şimdi 10. Gündeyiz doğum kilosunun üstüne bile çıktı. Sağlığıyla ilgili bir sorun yoksa ufak olmasından yana çok korkmayın 🙂 komşum 2800 doğurmuştu 35 haftalık olduğundan kuvezde kalmıştı. O yüzden kilosuna çok takılmayın.