Bubu61 Kızlar selam, Gebeliğin 7. Haftasındayım dün bulantılarım başladı ve gece iki defa istifra ettim. Bulantıyla beraber ishal ve ara ara terlemede olmaya başladı. Bunları yaşayan var mı sizce normal mi? Çok su kaybettiğim için aşırı halsizleştim
Patatesanne Çok normal. 6. Haftadan beri kusuyorum 13. Haftadayım hala devam ediyor. Su içemediğimde bende çok halsizleşmiştim hatta öldüm diyordum. Ne zaman su içmeye başladım o zaman toparladım. İshal bende olmadı ama kullandığın folik asitten kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. Bendede ara ara yaptı çünkü.