Mizginyvz Berfehilal kız bunun battaniyesini ör bej tonlarında çok beğeniyorum görmüştüm instada birinde
Berfehilal Mizginyvz bej renginde yerleşim örneğinde başladım battaniyeye ama ipim bitti gelmedi daha tuhafiyeye o alttaki de battaniye ya işte aman kafa dağıtmak olsun kışın lazım olur 😂
Mizginyvz Lyamayy vallaha kışlık aldım LCW den defacto dan indirime giriyor bence cinsiyet beli olunca kışlıklara bakın derim hesaplar büyük aylar alırsınız ben öyle yapıyorum ama fazlada almak istemiyorum
Lyamayy Mizginyvz Bence de yazda çocuk giydirmek kolay olur bence çabuk kurur güneşte ıslaklar.Ama kış öylemii ( ben de öyle düşünüyorum hayırlısı bakalım 💝
Mizginyvz Lyamayy vallaha balkonum falan yok giriş katta oturuyorum evde kurutuyorum eşyalarımı kışın naneyi yedim kurutma makinasının fiyatları tavan ve aşırı elektrik yakıyor
Mizginyvz Lyamayy ah ah gerçekten de öyle bir emzik olmuş 200 tl bu insanlar ne yapsın bilmiyorum artık