Merhaba hanımlar. 25 haftalık gebeyim. Her şey yolunda gidiyor ancak son 2 gündür karnım aşırı derecede geriliyor. Nasıl tarif etsem bilemedim. Sanki çok yemişim de şişkinlik olmuş nefes alamıyorum gibi. Uzandığımda pek olmuyor ama uzun süre oturduğumda yanlardan karnım patlıcak gibi hissediyorum. Oturuş pozisyonumu değiştirsem de fayda etmiyor. Ayağa kalkınca biraz hafifliyor ama oturur oturmaz tekrardan başlıyor. Çalıştığım için de işime odaklanamıyorum çok huzursuz oluyorum. Geçen gün sinemaya gittim ama bu sıkıntı nedeniyle bir türlü rahat edip keyif alamadım. Var mıdır bir çözümü? Yaşayan var mı bu durumu?