Selam guzel annelerim ve anne adaylarim..
Nasilsiniz iyisiniz insaAllah♥️
Bugun doktora gittim kan aldirmaya genel olarak ve gecen cuma kan testimde hamilelik vardi ama malesef yine olmadi kaybettim galiba o yuzden cagirmisti kan a bakalim diye ve gitmisken kafamda sol kulak ustunde bi top gibi bisey var 1 senedir onada baktirdim kist oldugunu soyledi.
Bu kist zararlimi diye sordum aldirmasanda olur zarari yok dedi.
Acaba boyle biseyle karsilasan oldumu zarari gercekten yokmu ve dusuklerime sebeb olmus olabilirmi? Sanmiorum ama yinede sormak istedim.
Sevgiler Ebru