Merhaba kızlar bugün itibariyle 25+3 olduk bebişimin hareketlerini 18. Haftamla birlikte çok net hissetmeye başladım yanii bildiğimiz bazı günler halay çeker gibi hareketleri vardı son 2 gündür falan hareketlerini sanki çok net hissedemiyorum gibi geliyor yine hareket ediyo aralarda ama eskisi gibi değil 4 gün önce doktor kontrolünde doktorum sorduğunda hareketlerinin çok iyi olduğunu söylemiştim o da güzel olduğunu ama aralarda yorulup dinlenmeye çekildiğini söylemişti birde 2 gün sonra şeker yüklemem olcak o yüzden pek tatli da yiyemiyorum 🙄 sizce normal mi bu durumu yaşamam