nur34_ safiyee_1906 24+1 haftadayiz dun aksam fark ettim ki karnimda iki kucuk catlak var baslamisiz yani
Kubra_6 safiyee_1906 bende durdum durdum 36+0 da göbeğimde 1 tane çatlak oluşmuş canım onu farkettim Şuan 36+2 deyim bio-oil kullanıyorum gerçi Şuan 1 tane çatlaktan başka yok şükür 🤭😂
nutellaningizlitarifiyim safiyee_1906 Vücut yapısı ve genetikle alakalı canım valla karnım harita gibi oldu 22-23 de çatlamaya başladım o kadar yağlar kremler kullanmama rağmen hala kullanıyorum ama çatlayacağı varsa çatlıyor 🤷🏼♀️
safiyee_1906 Momy_eyyuptalha İnşallah bende de hiçç olmaaz bunun bir sırrı varmı nasıl başardın hiç çatlağın olmamasını🧐🥰
Kubra_6 safiyee_1906 hiç belli olmaz canım belki olmayacak çatlağın ama sen kendini yine de sürekli nemlendir 😍
nur34_ safiyee_1906 inşallah ama olursada yapcak bisey yok zamaa ten rengine dönüyor zaten valla kuzum soyle soylim olucaksada inşallah sadece karinmda olur kiminin bacaklari gogsu kollarida çatlıyor
misirveannesi safiyee_1906 doğuma kadar yoktu. Doğum yaptıktan kısa süre sonra avuç içi kadar tek tarafımda catlak olustu
hayalperest2310 safiyee_1906 aynı haftadayız bende de daha yok hiçbirsey de kullanmıyorum açıkçası catlayacagı varsa da çatlarım 🤷♀️
Kucuk_melegim safiyee_1906 ah ah buraya atsam yıkılırsın harita oldum yan taraflarim bacaklarima kadar yirtildi 34+2