yenibirannis Kizlar ben cuma günü için randevu aldim Bülent beye kendisinin metini çok duydum ve bayada yogunmus gidip memnun olan varmi nasi bir doktor giden varsa bilgi verirse sevinirim😌
Burcuu105 yenibirannis merhaba bende Bülent bey takipliyim 38 haftalık hamileyim sonuna kadar güvenebilirsiniz çok cana yakın babacan bilgili tecrübeli bir doktor en başından beri çok memnunum 🌸
aysuakdag Ben Bülent beye gidiyordum çokta memnundum çok tatlı sevecen bir doktordu her sorumuzu yanıtsız bırakmazdı çok güzel ilgilenirdi ama hastane fiyatları çok uçuk ben muayeneye gittiğim zamanlar 125 tlydi 🙈
Filztncy @yenibirannis Suan egepol de takipliyim sukran kopal gidiyorum memnunum 415 tl muayene ücreti suan zam oldu mu yarin ogrenecegim muayne gidince 2023 doğum ücreti 14 bin tl oldu
yenibirannis Burcuu105 bende çok metini duydum esprili konuşkan biriymis gebe değilim ama kontrol için gidicem umarım güzel olur 🙏😇