Hamideersin Sabahtan beri karnım taş gibi ev ağrıyor adet olacakmisim gibi sancı gibi değil ama bebeğim hareket ediyor çok şükür ama sert değil hareketleri her zaman ki gibi değil yani minik minik kipidiyor sıcak havlu isittim koydum karnıma o ara kipidiyor minik minik sizce geçer mi usttum mu doktora gitmeli miyim 36+4um suanda
AngeL- Hamideersin bende 36+3 üm ve az önce yoğun bi adet ağrısı çektim. Saate bakıyorum düzenli mi düzensiz mi diye. Hareket takibi falan yapıyorum. sıcak havlu sıcak su vs koyma iyi değilmiş hamilelikte aklında bulunsun. Sende biraz takip et kendini
Avukathanimm Hamideersin bana iki üç haftadır oluyor bu anlattığın, 34. Haftadayız şu an, kontrole gittiğimde doktora da söyleşin normal dedi o da. sorun değil yani.
Hamideersin AngeL- AA ciddi misiniz havlu yaptım ama sanki yumuşadı biraz ve hareketlendi de yapmayayım o zaman harekette sorun yok ama çok sert ve ara ara gelen bı ağrı değil hep var olan bı ağrı
AngeL- Hamideersin yapma canım ☺️ ben bi kere ayaklarımın altına koydum üşüttüğüm için herkes neler neler dedi korkuttular beni. Yalancı sancılar geliyo artık ama hep var olan ağrı neden olabilir bilmiyorum ki 🤷🏻♀️
Alpinannesi__ AngeL- ne gibi bi.sorun oluyormuş sıcak buyu ayak altına koyunca ben su kesesiyle yaşıyorum da merak ettim nasıl bir sorun olduğunu
Hamideersin Avukathanimm peki sürekli mi oluyor bende doktorun bişey yapabileceğini sanmıyorum tüm gün olunca biraz korktum açıkçası ve hala var
Avukathanimm Hamideersin bi keresinde tüm gün olmuştu, o da kontrolden bir gün önceydi hatta, doğuracağım sandım demiştim doktora gülmüştü bana, yok daha doğurmak falan diye :) ara ara da tüm gün olmasa da tüm akşam oluyor, akşamları çok sık oluyor.
siyahinci3 Hamideersin Bende 35 haftami doldurdum bugun ama 34 hafta boyunca karnimin en sert oldugu hafta idi gerginlikten yürüyemiyordum ..Bebegin hareketlerini hissediyorsaniz sorun yok..Benim iki kucuk cocugum daha oldugu icin surekli ayakta oluyorum dinlenince az da olsa yumusuyor..Sakin sicak havlu felan koymayin normalde bile karina sicak basi uygulamak zararlı hamilelikte genellikle dogum zamani sicak dus sicak su vs oturulmasi istenir zaten dogumu hizlandirdigi icin ..Afederseniz kabiz saniz oda sertlik yapıyor bebegin hareketlerini azaltiyor ..
Hamideersin siyahinci3 çok teşekkür ederim çok açıklayıcı ve yardımcı oldu cevabınız benimde küçük bir oğlum var 2 buçuk yaşında onunla ilgilenmek ev işi vs yoruyor beni sanırım ondan dinlenince yumusuyir biraz çünkü
siyahinci3 Hamideersin sonlara yaklastik ya bol bol dinlenmek lazim Rabbim yardimcimiz olsun insaallah
AngeL- Alpinannesi__ erken doğum oluyormuş. Özellikle bele koyulan kasıklara koyulan sıcak su torbaları daha zararlıymış. Zaten mantıken düşününce de çok sıcak suyla duş almak da önerilmiyor hamilelikte