Hemebehemgebe Merhabalar aranıza yeni katıldım 😊 baya eğlenceli bir platforma benziyor. Her şeyi okumaya çalışıyorum. Mide bulantılarım benimde çok şiddetli o yüzden rapor aldım evde dinleniyorum ama folik asite devam ediyorum ben şöyle yapıyorum mandalina çok iyi geldi bana mandalinayla birlikte alıyorum . Tavsiye ederim bide aç karnına almamaya çalışıyorum. Gerçekten folik asit çok önemli nörol tüp defekti olmaması için. Ebeyim bende işin içinde olduğum için geçiştirmemeye çalışıyorum 🙋🏼
Kyhnsnl58 Hemebehemgebe zencefilli bir bitkisel ilaç verdi inşallah çok bulantım olmaz geçer mide ağrım sırtıma vuruyor çünkü
Esra___ Hazal44 kullanman gerekiyor Cnmm ilk 12 hafta çok önemli bebeğin sinir sistemi ve beyin gelişimi için doktorunla görüş başla bi folik asit versin belki bulantı yapmaz ama mutlaka kullan
Kyhnsnl58 Esra___ zencefilli bir bitkisel ilaç verdi az önce içtim bakalım inşallah bu iyi gelir. Sırtım ağrıyordu bulantıdan mide ağrısından. Doktor normal dedi ya şaşırdım reflü ağrım gibi çünkü
Hafizeipek Hazal44 evet bebeğine zarari vardır folik asit eksikliği Spina Bfida gibi birçok hastalığa yol açar ilk 12 hafta organ gelişimi bitene kadar folik asit kullanılmalıdır
kizbebekannesii Hazal44 gece iç gerekirse uykunda fark etmezsin ama bence mutlaka iç benim folat değerim yüksek çıktığı halde doktor folik asite devam dedi canım
Buskat Hazal44 yeşil yapraklı sebzeleri bolca tüketin içinde folik asit olan yiyecekler diye nette aratın karşınıza çıkacaktır👍🏼