Sakin Arkadaşlar merhaba , Bursa nın yabancısıyım , Bursa da hangi hastanelerde doğum yapacaksınız ya da yaptınız ? Güncel fiyat bilgisi olan var mı ve şurası iyi dediğiniz bir dpktor hastane var mı ? Fiyatlar çok uçmuş durumda ne yapacağımı şaşırdım.
semadrd Bende burda durayım 🌸 nev esentepeye gidiyorum ben harun şimşek doktordan memnunum, ama doğum fiyatlarını bende daha bilmiyorum ağustos gibi olacak doğum
melikedelibas @Sakin Medicana Okan Özdene gidiyorum 565 tl muayne ucreti vardi en son dogum ucretinide bilmiyorum 2 ay sonra dogumum ama benim gebelik sigortam oldugu icin sadece 15 tl veriyorum dogumuda sigorta karsiliyacak ama eger az bi vaktiniz varsa doguma Okan hocayi siddetle tavsiye ediyorum