Gzmklncc Kızlar normalde biz yoğurtla yapıyorduk imalatta sütümüz bitip toptancı getirmeyince ama çok fazla yaptığımız İçin ölçü olarak bilmiyorum 🤷🏻♀️ Sütüm yok markete gidicek halimde yok sütsüz içli kete tarifi bilen var mı yoğurdum var yoğurtla da olur