Canım annisler 17+6 dayız ve 13. Haftadan beri devam eden plesenta kaynaklı kanamamiz var Allaha çok şükür bebeğimin sağlıklı olduğunu bebekte sorun olmadığını söyledi dün kontrole gittiğimde plesenta aşağı doğru uzanıyor dedi. Ankara şehir hastanesine gidiyorum. Özel hastaneye ne yazikki maddi imkanım yok acaba devlet hastanesi önemsemiyormu diye Bi tedirginlik var içimde korkuyorum.