Tugba_42 Merhaba arkadaşlar ben ikili testim riskli çıktığı için fetal DNA yaptırdım bugün sonucum çıktı çok şükür temiz çıktı fetal DNA da cinsiyet öğrenenler var mı acaba ve doğru çıktı mı
Ozge-Ka Tugba_42 ben öğrendim kromozomlara bakıldığı için yüzde yüz doğru oluyor zaten cinsiyet. Ama size söylemezler doktorunuza söylerler cinsiyeti. Size söylemeleri yasakmış sanırım.
Minikbalpetegim Tugba_42 bende cuma günü yaptırdım sonuç bekliyorum cinsiyeti rapora yazmıyorlar doktora söylüyorlarmış doktor bize söylüyormuş öğrenmek istersek. Hangi firmaya yaptırdınız ve kaç günde sonuç geldi acaba bende sabırsızlıkla bekliyorum da😊
Tugba_42 Ozge-Ka Öğrendik cinsiyeti de yani kesin doğru mu acaba diye merak etmiştim doktorum ultrasonda birşey dememişti de test sonucuna göre cinsiyetimiz belli o zaman
Tugba_42 Minikbalpetegim Minikbalpetegim momguard diye bir firmaya yaptırdık canım tam 2 hafta sonra geldi sonuç bize aracı olan kişiye söylenmiş cinsiyet o bize söyledi inşallah sizde hayırlı güzel sonuçlar alırsınız 😊🤲
Tugba_42 Gamarbint teşekkür ederim doktorum değilde bize aracı olan kişiye söylenmiş cinsiyet o bize söyledi hayırlısı olsun o inşallah kız erkek hiç fark etmiyordu benim için ama merakta ediyordum 😊
Minikbalpetegim Tugba_42 amin canım çok teşekkür ederim inşallah 🙏 biz genoksa yaptırdık 1 haftada sonuç gelir dediler bakalım cumayı bekliyorum gelir diye 😁 cinsiyet hiç farketmez sağlıklı olsun başka bir isteğim yok. Allah isteyen herkese sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🥰
Love13 Kızlar bişey sorucam mesela ikili test yaptırmadan direk fetal dna yı yaptırsak oluyor mu yoksa ikisini de mi yaptırmak gerekiyor ? Benim henüz 9.haftada olduğum için doktorum bi bilgilendirme yapmadı bu konuda
Mucizebebek2 Love13 ikili tarama testiniz riskli çıkarsa öyle fetal DNA testi yaptırmanız isteniyor tercihe bağlı tabi
Minikbalpetegim Love13 direk fetal DNA yaptırabilirsin canım. Ben ikili test yaptırmadan direk fetal DNA yaptırdım mesela. Biraz pahalı olduğu için tercih meselesi tabi ama ikili test sadece olasılık veriyor fetal DNA yüzde 99 doğru sonuç
Gamarbint Love13 ikili ve üçlü ye girmeden bunu yaptırman yeterli diğerlerine zaten gerek kalmıyor imkanı olan herkes yaptırmalı bence