Valla Kızlar benim sol tüp kapalı sol da çikolata kisti var 2,5 cm çatlatma iğnesi vurulduğum gün soldan yumurtlamışım ee nasıl olucak hocam dedim soldan yumurtladım hamile kalmam zor değil mi sol tüp sıkıntılı benim ya bilgisi olan var mı bu konuda?