Mrvbnbg2208 bende öyle hissetmeye başladım , 28 de doktora gittiğimde de söyledim çünkü hep aşağıda kızım korktum çok. Ama muayene ettiendiselenmeye gerek yok dedi cocuk buyudugu icin oyle hissedersin dedi . suan 29+2 deyim icim rahatladi , ama ara ara yine korkuyorum