Dlkk44 Mucizem-1 sürekli dua ediyorum canım negatif çıkmasına alıştım ama bir haftadır o kadar çok belirtim vardı ki dün pozitif çıkacağından o kadar emindim ki o yıktı beni biraz galiba sürekli hayırlısı diyorum ama nasip ne deyim artık
Dlkk44 hsns bizde aynen böyleyiz artık milletin yanında bile bi çocuğumuz olsaydı keşke diyor beni daha çok üzüyor zaten daha 5 ay olmadı bebeğimi kaybedeli bende çok üzülüyorum napıyım elimden geleni yapıyorum zaten