ayseeray1 Merhabalar, türk kahvesi içince bebek hareketinin arttığını hissettiniz mı,bende sanki öyle oluyor..
Xxx0101 ayseeray1 benimki yediğim içtiğim herşeye tepki verdiği için ayırt edemiyorum kaç haftalıksınız😁
pembiktavsan ayseeray1 kahve içince benimki de hareketleniyor ☺️ kafeinden dolayı olabilir nabzımız hızlanıyor sonuçta. Meyve suyu içince de coşuyor o da tatlı diye sanırım 🤗
ayseeray1 Xxx0101 17+6 haftalık canim,sadece seyirme olarak hissediyorum nadiren ,geçen gun türk kahvesi içip hareketlerini hissettim acaba türk kahvesinden mi dedim..
Xxx0101 ayseeray1 daha küçük canım kahveden çikolatadan enerji geldiği gibi hareketleniyor ilerleyen haftalarında ne yesen tepki verecektir❤️