Suzannnn Kızlar bir sorum var kasılma nasıl oluyor internetten araştırdım ama bebegin sertleşmesi mı yoksa ağrı sancı filan mı anlayamadım Yardımcı olur musunuz?
sudamlasi Suzannnn karnının sağ veya sol tarafı birden şişiyo yükseliyo ve sert oluyo.Sancı daha farklı bişey sancın gelince anlarsın🙈
Nadiye Suzannnn doğum sancısını anlamaman imkansız canm. Brnde acaba anlarmıyım nasıl oluyor diyordum inan anlaşılıyor :)
sudamlasi Bebitomubeklerken saatte 3-4 defa veya günde 10 defa olursa hastaneye gidersin bi bakarlar. Bu kasılmalardan dolayı geçenlerde bende gittim nst ye bağladılar rahim ağzımı ölçtüler bişey çıkmadı şükür.Ama Dr bu şekilde söyledi