Bugün tam 29+0ız. Kontrolüm vardı minik kızlarımdan biri 1190 diğeri 1160 gram olmuş. Sanki hala küçükler ama doktorumuz her şeyin normal olduğunu söyledi oyüzden artık kiloya çok takılmıyorum sağlıkla zamanında doğsunlar yeterki ☺️ sizin minnoşlar nasıllar sevgili ikiz anneleri sizler nasılsınız? 🌺