Zuhrezuhre Hanımlar iyi günler rahim filmi cektirmistim doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi ama ben internetten araştırdığımda böyle gorunmemesi gerektiğiyle ilgili bir düşünceye kapıldım sizlerde bakıp beni aydınlatır mısınız ? Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏🏻🌸
MadameHappy34 Zuhrezuhre Doktorunuzun dediği doğrudur tabi ki.. çelişki de kaldıysanız başka bir doktora gidin içiniz rahatlar.
Makarnaasigi Zuhrezuhre Gerçekten gittiğiniz doktorun dediğine değilde internette yazılanlara mı inandınız?
ggamze_akdemir44 Zuhrezuhre lütfen canını sıkma. bende mayıs ayında rahim filmi çektirdim tüplerim kapalı çıktı açıldı tam 7 ay sonra geçtiğimiz ay hamile kaldım hatta biz de aşılamaya filan başvuralım olmuyor dedik unutmuştum kendimi tedaviye odakladığım için bi baktım hamileyim. Kafana takarsan olmaz. Düşünmemeye çalış canım.
Zuhrezuhre MadameHappy34 resim atamadım ya bir türlü onunla uğraşıyordum buradaki çoğu kadın inanılmaz deneyimliler hepinizin deneyimlerinden faydalanmak istiyorum 🙏🏻
Zuhrezuhre Zuhrezuhre görüntüler bunlar rahim filmi cektirenler ya da bu konuyla ilgili bilgisi olanların denyimlerine ihtiyacım var 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Aysenur222 Zuhrezuhre aynen neden böle kayım bende anlamadımm bende cekindim böle degildi rahmim düzdü
Aysel_krdg Zuhrezuhre bence gayet iyi rahim şekli düzgün ve tüpler açık verilen sıvı ilerlemiş tüplere çünkü
M2k2_i-2 Zuhrezuhre ben radyoloji teknikeriyim yani hsg yani rahim filmini doktorunuzla çeken teknikerleriz bizde gayet normal gözüküyor hocam bir sıkıntı gözükmüyor bence içiniz ferah olsun
elifcicek_07 Bir sorun olsa doktor söylerdi. Google a kalsa Allah etmesin hepimiz kanser hepimiz veremiz. Doktorun sana kastı mı var kötüyse iyi desin. İçin rahat olsun yok dediyse yoktur
Zuhrezuhre Aysenur222 bende anlayamadım doktorum problem yok dedi ama sizde anlarsınız ki insan uzun zaman bekleyince kafayı nereye takacagini sapıtıyor 😔
Zuhrezuhre Aysel_krdg Haziran ayında cektirmistim bu görüntüler o tarihe ait nasipse aşılama yaptırmayı düşünüyoruz artık bu durum insanı biraz daha geriyor açıkçası 😌
Zuhrezuhre Makarnaasigi bnimle birlikte rahim filmi cektiren arkadaşım hamile kaldı eşiyle alakalı problemlerde çözüldü. Eşimde bir problem yok doktorumuz öyle söylemişti geriye kalan tek ihtimal benim rahim filmimle alakalı bir yanlışlık olabilir diye düşünmüştüm sadece yargilanmak ya da kötü bir imaj bırakmak için yapmadım bunu sadece deneyimlerden faydaları istemistim uzun zamandır bekleyen biri olarak çokta mantıklı düşündüğümü iddia etmiyorum emin olabilirsiniz yine de teşekkür ederim yorum için 😌
Dark Zuhrezuhre rahîm filminin yorumu doktorlar için çok basit, yani yanlışlık falan olmaz kolay kolay. Zaten orda görüntüleme yaparken inceliyorlar Sadece rahim şekli tüpler ile alakalı olmuyor problem, başka bir şeyden kaynaklidir
Aysenur222 Zuhrezuhre vlla canım bende şaşırdım başka bir doktora göster bence neden kayık o rahim yani yan duruyıor video varsa daha iyi olur benim ki videolu kesinlikle başka doktora göster
Minikmucizelere Zuhrezuhre canım rahim filmi goruntunu nereden buldun ben de haziranda cektirmidtim tekrar o goruntuyu bulamadim nereden girip bulabillirim
Zuhrezuhre Aysenur222 CD içinde verdi videoyu bakma fırsatım olmadı hala ama e nabizdan edindiğim resimler bunlar
M2k2_i-2 Zuhrezuhre sizden de razı olsun inşallah hayırlısıyla tez zamanda güzel haberler alırsınız 😇
Zuhrezuhre Dmrbs18 sadece 4tane resim görüntülüyorum e nabızdan CD olarak verdiklerinde ne var tam bilmiyorum maalesef onları da inceleyip atabilirim yarın buraya