Sevecenanne canım korkulacak hiçbir şey yok benim sürekli kanıyor birde ben kan sulandırıcı iğne ilaç filan kullandım ilk kanamam da geğiz akıntım vardı ve boğazımdan parça parça gelmişti korktum doktorumu aradım gel muayene edeyim dedi gittim çok şükür birşey çıkmadı ilaçı bıraktım üç hafta sonra iğneye başladım tekrar oldu iğneyi bıraktım yine ara ara kanamaya devam ediyor😊 alıştım artık hamilelikte burun kanaması tıkanıklığı normal ama be kadar sürede ve durmasını takip et ve mutlaka doktorunla paylaş canım biz önemsiz diyebiliyoruz ama bazen küçük şeyler riskli olabiliyor benim düşüğüm olduğu için doktorum sürekli takip ediyor sizde doktorunuza danışın ☺️