Kızlarrr perşemde gününden beri griple uğraşıyorum aşırı öksürüğüm var özellikle geceleri bi tarif buldum sarımsak rendeleyip hakiki yag ile karıştırıp gece ayagımızım altına sürüyomuşuz özellikle çocuklara yapıyorlar çocuklar kullanabiliyosa biz hamilelerde kullanabiliriz diye düşünüyorum kullanan fikri olan varmı ???