Selam kızlar kafam çok karışık,
Durumu kisaca anlatayım,
Sat 22 Aralık
Bat 14 Ocak
Yumurtlama 1 Ocak
Reglin 7.gunu şüpheli ilişki oldu.Bugun regle 10 gün kala oylesine sabah denemek istediğim hcg testi silik çizgi çıktı?
(Test 10 dk da belirginlesti )
Bu durumda şüpheli iliski tutmuş olabilirmi?
Test mi yanlış çıktı?
Bilen biri yardımcı olsun kızlar lütfen 💟
