Bende olmadım aşılar toplanmıştı aşı yoktu sağlık ocagindakilerde hic ilgili degildi ben gidip sormustum 19.haftamda unutmuslar aramiyorlar beni diye sikayet ettim aile hekimine .. sonra bana aşı yok suanda ara bikac gun sonra aralıklar ile dedi.ben arayacakmişim surekli aşı geldi mi diye açıkçası olmak istemedim araştırdım sağlık ocagindakiler biker3 bile aramadi hamileligim boyunca işini duzgun yapan insanlara denk gelmek cok zor gercekten