Gzo Hahahah ama hamilelik duygusu da çok güzel bu duyguyu onlara kaptırmak istemezdm birde erkekler doğum yapsa 1 çocuktan fazla olmazdı kimsenin çocuğu sanrm😂 Eşim ben doğum yapacağım zaman bile benden çok tedirgim oluyor kızımda kapıda ağlamış gizli saklı köşelerde annem yakalamış 🙈😂 Bakalm bunda nasıl olacak😂