Aystsn miracefemom7 aynı benimki gibi canım cuma gittim benimde nts böyle çıkmıştı 2 cm açıkşık ama 6 gün oldu gelen giden yok 40+0 olduk
umena Burda hiçbirimiz ebe değiliz sanırım ebe dediğine göre bizim bisi dememiz önem arz etmez sağlıcakla alın kucağınıza