Ben Allah izin verirse Şubatın 2 si gibi sezeryan planlıcam iznim o gün mü başlıyor sizce 37 ye kadar çalıştım bu haftadan sonra 13 ocakta izne ayrılıyorum 2. Dönem ne zaman başlayacağım tekrardan iznim yetmiyor değil mi bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi 🫠🫠