Slaedz biz ilk hamileliğimde bebek arabası part yatak aldık kayınvalidemlere bebek arabasının parası size😂 annemlere de yatağın parası size dedik 5 sene önce 1000 tlydi ikisi 500 er tl almıştık iki taraftanda 😂 ama sonra da altın falan takmadılar 🤷🏻♀️😂 çocuk görme niyetine kabul ettiler herhalde.. tabi yine el örgüsü battaniye yastık vs o tarz şeyleri annem yapmıştı