Hala burda bekliyor musunuz bilmiyorum ama ben de bişeyler yazmak istiyorum bu konuda. Kanz x go plus kullanıyorum. Ve hiç memnun değilim. Bana sorarsanız almayın. Onun yerine joie versatrax alabilirsiniz mesela. Bebeğim 3 aylık olduğu için şimdilik anakucağını kullanıyorum bebek arabasında. Diğer oturma ünitesine geçmedim henüz. Ama kullandığım kadarıyla hiç memnun değilim. Puseti yani anakucağı çok zor takılıp çıkartılıyor. Bebek arabasını katladığınızda dik durmasını isterseniz tutma kısmı yere değiyor. Ve her seferinde silmek zorunda kalıyorsunuz. Anakucağının güneşliği çok dandik. Üzerinde ince bi kumaş var. Sert bi tentesi yok. Aynı zamanda anakucağının malzemesi de çok kötü. Sürekli gıcırdıyor. Bazen misafirlikte bebeğimi onda sallıyorum uyutmak için ama gıcırtısı bebeği rahatsız ediyor. Tutma kolundaki deri sürekli dönüyor. Taşırken elimden kayacak diye korkuyorum. O kadar paraya değecek bi ürün değil bence