Kızlar riskim çok yüksekti bugün doktorum aradı gözünüz Aydın sonuçlarınız geldi temiz diye 😍🙏🏻Benim trisomy değerim 1:50 çıkmıştı 13-18 diye iyikide yapmışım bu testi şuan içim rahat bi şekilde hamileliğimi geçiricem şunu söylemeliyimki eğer Allah korusun böyle riskleriniz varsa testi yapın durumunuz varsa insanın en azımdan içi rahatlıyor ben yapmasaydım bütün hamileliğim boyunca hep stres olacaktım o açıdan şuan rahatladım çok şükür darısı haber bekleyen tüm annelerimizin başına inşallah 🤲🤲🤲