Boncukveannsi Kızlar cumartesi günü 35 haftalık oluyoruz hala çanta hazırlamadım, çok mu geç kaldım yoksa acelesi yok mu bilemiyorum 🤷🏻♀️
denizarenmom Boncukveannsi ben 27+2 oldum ve iki gundur cok bel agrim var boyle giderse 35te hic yapamam🥲 yapicak enerjin varsa artik yap bence
Prenses34_annesi Boncukveannsi bence hazırlamalısın canım benim insan hani yarın hazırlarım öbür gün hazırlarım dedikçe üşengeçlik geliyor üstüne Ben 34+2 haftalıkken hazırladım bebeğin çantasını ün kendi kıyafetlerimi yıkadım bugün de kendi çantamı hazırlayacağım İnşallah 34 + 4 günlük hamileyim ben de 🥰
Elisam22 Boncukveannsi bence bi an önce hazirlamalisin ben asla duramazdı 35 haftaya kdr erken doğum riski olmadığı halde hazır ettim nolckki 10 dklik is ama anı bi durumda o telaşla zor olur kimse sizin ne alcagnizi nerde olduğunu bilmez
Boncukveannsi denizarenmom enerjim bitmiş durumda çünkü tek başıma koca temizlik yapıyorum doğum öncesi, yardım için birilerini çağırdım kimse gelmedi tek başıma perde sök, halı topla duvarları camları sil bitik durumdayım gerçekten
Boncukveannsi Prenses34_annesi haftamız aynı 🥰 iyi yapmışsınız bende yavaş yavaş bebeğin kıyafetlerini makinaya atar başlarım🥰
Prenses34_annesi Boncukveannsi aynen at çünkü gerçekten hem hava şartlarından dolayı evin içinde kurutmaya çalışıyoruz sonuçta herkesin kurutma makinesi yok olmak zorunda da değil Petek üstü kuruttum Ben yalan olmasın yani or oluyor gittikçe oturduğum yerden de ütü yaptım aynen aynı haftadayız İnşallah sağlıcakla kucaklarımızı alırız 🥰
Prenses_im47 Boncukveannsi bence şu an tam zamanı Ben de 35′te hazırlamıştım her an her şey olabilir diye canım sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🤗❣️
siyahinci3 Boncukveannsi ayni haftada yiz 30.haftadan sonra yikayip utulemeye basladim cunki evde biri 5 biri bir bucuk yasinda iki cocuk daha var yavas yavas derken bebeginkini hazir ettim dunde kendi cantama koyulacaklari ayarladim bugun kapatırım artık yoksa insanin baska islerden cantaya eli varmiyor
Boncukveannsi enhappyanne yok sağ olsun inkar etmem kesinlikle sürdürmez ama sabah 8 de ise gidiyor gece 12 de geliyor yardım bekleyemiyorum zaten haberi de olmuyor hiç yaptığımdan annesini aradı gel yardıma diye gelmedi annesi de🤷🏻♀️