sezenay66 K2-C2 ben 32+1de aldım doktorum sıkıntı olmayacağını söyledi ekstradan 170 i aradım onlarda sıkıntı yok dediler
Cnsly K2-C2 merhaba suan hastaneden yaziyorum 32 +1deyim ve rapor aldim sorun olmuyor doktor 32 +0 itibsri ile yaziyor calisabilir raporunu 🥰