Artık gerçekten yoruldum şu cinsiyet meselesinden, 19. Haftamdayım detaylıma 2 hafta var daha, her hafta özele ayrı devlete ayrı gidiyorum 3 farklı doktora gittim 3 ü de farklı cinsiyet söyledi, ilk erkek dedi kesin olmamakla birlikte sonra ki kıza benziyor kemik yapısı dedi bugünkü doktorumda ilk erkek dedi bende sevindim şaşırdım, daha önce ne dediler dedi kıza meyilli dediler deyince dikkatli bakayım kıza benziyor dedi 1 dk baktı sessizce sonra kız dedi kesin mi dedim hayır emin değilim dedi çıldıracam allah aşkına burada herkes erkek dedi anlayan varsa gözünüzü seveyim bir bakın ya 🤯🤯
https://www.hizliresim.com/cz5zzyd