Gizemsongul 33+3 olduk bugun. 2 gundur agir şekilde grip olmusum yataktan zorla cikiyorm. Bebegimin hareketlerinde dikkat ceken bi yavaslama var. Dun gun boyu oynamadi akşam serum yedim yavas yaavs oynamaya bssladi. Hasta oldugum icin mi oynamiyor ?
AyazAdamom Gizemsongul aklında hic soru işareti kalmasın hemen git kalp atısına baktır canım. bende geçen hafta oyleydim hareket etmiyor diye düşünmekten kendimi maf ettim iş yerinden çıkıp acile gittim için rahatladı
Selim_Alparslan Gizemsongul canım hasta olunca biz bile yataktan çıkamıyoruz hareketlerimiz yavaşlıyor bebek napsın oda etkileniyordu tabi içiniz rahat etmesi için isterseniz muayene olun
Haticekubra Gizemsongul benimkide hareket etmiyordu sağlık ocağında kalp atışına baktirdim içim rahatladi
Gizemsongul AyazAdamom dogum hastanesi uzak gitmekte zorlaniyorum 😔 hafif hafif oynuyo kendimi avutmaya calisiyorum
Meltem19 Gizemsongul evet sankı bi yerden cıkacak gıbı degılmı.benımkı poposunu dayardı karnm yamulurdu normal nefes alamz gıbı oluyo
Hsrt42 Gizemsongul 35 haftaya kdr hep az hissediliyo bende öyleydi 36 37 haftada baski yapiyo hareketler gittikce azalir