Merhabalar, küçükken çok uzun yıllar kağıt yedim yani orta okulda başladı ve daha 2019 da yememeye başladım anemi kansızlık derken çocuk aklı alışkanlık oldu ve bırakamadım sanırım şimdi de hamilelik yüzünden bazı değerlerim düşüyor yada düştü bir aydır huzursuz bacak sendromu yaşıyorum ve canım deli gibi kağıt istiyor kağıda karşı koyabiliyorum ıslatıp kokluyorum nefsimi köreltiyor (gülmeyin nolur) ama huzursuz bacak için hiç birşey yapamıyorum ilaç kullandığım bir dönem yine olmuştu ama bırakınca geçti şimdi sürekli oluyor ve çıldırmak üzereyim bir çözüm de bulamadım. Bi yönteminiz varsa geçiren yada rahatlatan çok memnun olurum