Denizli’de bir doktora gidiyordum.. Muayene ücreti çok pahalandığından Egekent hastanesi’ndeki Mehmet Gencerden randevu aldım.. Daha randevuma vakit var.. Ben nasipse normal doğum istiyorum sezeryandan korkuyorum.. Ama o doktor genelde sezeryan yapıyor diye duydum.. Kilom da var biraz kiloluyum.. Bilgisi olan yada ona gidipte normal doğum yapan var mı?