Tugfer07 benim de 39+1 kız çocuğu, ben de kız erken doğar diyenleri duydukça 37.haftamdan beri her gün kendi kendime bugün doğurcam galiba dedim durdum 😅 dün kontrole gittim, doktorum açılma ve yumuşama yok, bugünlerde doğum görmüyorum dedi. 40+2 ye kadar gelmezse ona göre yol izleriz dedi.
Bel ağrılarım 34.haftadan beri var, özellikle kanepeden vs ilk kalkışta adım atamıyorum resmen 🥲
Kısacası erken gelebilir diye kendinizi strese sokmayın kesinlikle 🙏 nst için de uygun zaman (mesela benim ilk nst 33.haftadaydı)