Crn23 valla canım ileri haftalardasın ama ben de dün gece aynı durumdaydım. Belimin ve sırtımın sol tarafından beş dakikada bir sancı giriyodu. Doktorumu bilgilendirdim hastaneye gidip nstye girmemi istedi. Gittim girdim ben sancılanıyorum ama sancı yoktu bir gram 🤣 sonra eşimle düşündük ve farkettik ki havalar soğudu ve yel girmiş olabilirdi belime. Eve geldik havlu ütüleyip koyduk üstüne de uyudum (tabi uyuma denirse onun adına 😒😏) bugün iyiydim yani dene istersen belki yel girmiştir sana da 🙏🏻