Pamugum02 Kızlar doğumum Koru Çukurambar da olacak. Doğuma girecek fotografci arıyorum. Varmi bildiginiz fotoğrafçı, yardimlarinizi bekliyorum 🙏🙏
minik_koala_ve_annesi Pamugum02 kuzum doktorumuz ayni seninle yani bilmiyorum ama doktor bana atmisti dogdugu anin fotosunu rica edebilirsin ha oda susletip tekrar tekrar cekim istiyosan bilemiyorum canim
Pamugum02 minik_koala_ve_annesi evet Ayşe hanim iceriye telefon sokabilrsin demisti. Ama ben ertesi gün taburcu olmadan aile cekimi de istedim . İlk dogumumda yaptrdim hatira kaldi bunda da olsun hakszlik olmasin dedim 😄😄
Pamugum02 minik_koala_ve_annesi bu arada günümüzü aldık.kismetse 14 Şubat’ta kavuscaz kızımıza hayrlisyla 🙏🙏🙏🙏
Pamugum02 uzumlukekimmm canim arkadas gormesi farketmedi sanirim ben cvp vereyim. Domtorumuz pursaklar duru tip merkezinde Ayşe hanim. Koru Çukurambar da yaptryor doğumlarıni
minik_koala_ve_annesi uzumlukekimmm ayy kusura bakmayin canim gormedim bildirimde dusmemis pursaklar duru tip merkezi ayse savas alparslan koruda dogum yaptiriyor ama
minik_koala_ve_annesi Pamugum02 insallah rabbim gonlune gore versin canim🥰😇sevgililer gununde sevgiline kavusuyorsn🥰😇masallah allah saglikla sihhatle kurtulmayi nasip etsin canim genelde ayse hoca aksam yaptiriyo sanirim dogumu sezeryanda
Pamugum02 minik_koala_ve_annesi cok sagol canim benim guzel dileklerin için, inşallah saglicakla alir evimizede getiririz 🙏 ya saatini sordum ama o 1 hafta oncesinden belli olur ameliyathanenin durumuna göre dedi. Bizimde aklimiza aksam saati geldi büyük ihtimal akşam yapar dedik ama bakalm genelde aksam mi yaptryor bi seni duydum aksam olan
Pamugum02 minik_koala_ve_annesi doğumdan sonra karına bastrma oldu mu sende canm korkuyorum bundan. Sondayi uyustrduktan sonra takarlar dimiiii 🌝🌝 bide odaya cikinca agri kesici igne yapiolarmi agrilarin baslamadan . Of gun yaklaatkca heyecan soru işaretleri fln artıyor korku basiyor 🤦
minik_koala_ve_annesi Pamugum02 sakin ol kuzum karnima hemsire 4 5 defa bastirdi ama ovalar tarzda idi cogunluk uyusuk oldugu zamana denk geldi. Sondayi uyusukken takiyorlar hissetmiyorsun cikarirkende hafif bi aci oluyor bana doktor agriyi hissetmeye baslayinca istedigin kadar igne yaptirabilirsin dedi cok iyo geldi uyusukluk once bel kismndn basliyor gecmeye ayaklar falab buz gibi karincali oluyor ve taburcu oluncada kesin igne yaptir eve daha rahat geliyorsun
Pamugum02 minik_koala_ve_annesi ay ins uyusukken bastrirlar karnima yaa. Agri hissetmeye baslayinca igne istedkce her istedgmzde yapiolar demekki. Bende kendi kendime diyordum agri hissetmeden bile agrim var diyip igne yaptrsam mi diye 😄 ertesi gün taburcu olurkende o zaman biraz agrim baslasi igne yaparmsinz evde sorun yasamiyim diyeyim 😄 ayy ilk dogumumda benm agrilarimin baslamasina frsat vermeden gelip gidip igne yapmslardi ne gzl hc agri hissetmedim. Bunda da ole olsun inşallah yaa 😄
Pamugum02 minik_koala_ve_annesi yani sen her hemsireye agrim var diye cagrdgnda igneyi direk yaptilar dimi ikiletmeden
minik_koala_ve_annesi Pamugum02 istedikce yapiliyor canim ben cok rahattim agrim olmadi uyudum yani guzeldi
minik_koala_ve_annesi Pamugum02 aynen kuzum hic sorun olmuyor yaptigi igne baya goturuyor zaten merak etme 2 kg da serum takiyolar ilk etapta korunun hemsireleri cok ilgili🥰