Elizzzs tabii ki de cam olanı al canım benim ben cam olanı aldım sonuçta bebek küçükken biberonu tutmayacak ağırlığını Biz taşıyacağız büyüdüğü zaman ayriyeten avent’in plastik olanını alırız diye düşünüyorum küçükken çünkü çocuğun kalkıp da biberonu tutması imkansız 🥰