Yarenay beni yanlış anlamayın lütfen ama eğer cidden acil bir durumunuz yok ise acil servisi muayene için kullanmak pek etik gelmiyor bana . Lütfen yanlış anlamayın . Acil adı üzerinde acil olduğu için hem çalışanlar için yıpratıcı oluyor hemde acil olmayan vakalar acil vakaların önüne geçtiği için açılın aciliyeti bazen gecikiyor